[LUGOS] multicast

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Wed May 12 18:37:44 CEST 2004

hojla!

On Wed, 2004-05-12 at 11:03 +0200, Rok Potocnik wrote:
> mene zanima kak bi forwardal multicast joine/leave iz eth0 na eth1, ter
> multicast data iz eth1 na eth0.
najprej: a imaš vse potrebno v kernelu? če bi rad delal usmerjal
multicast pakete, se spodobi ter je prav in zveličavno, da imaš v jedru
omogočeno (a) multicasting, (b) multicast usmerjanje in (c) tuneliranje
IP preko IP (opcije IP: multicasting, IP: multicast routing, IP:
tunneling). in če bi rad počel res zvite reči, ko usmerjaš, potem se
odloči še za "IP: advanced router" ter si poglej podopcije.

>  kolkr sm bral obstaja program mrouted ampak
> sourca mi ne prekompajla, binary pa nism nasu nikjer.
> slack 9, kernel 2.4
brez dvoma bi pomagalo, če poveš še, kaj gcc pljune na stderr... mmg,
njega dni je bilo potrebno mrouted (različice okrog 3.9) popatchati za
linux; kako pa je danes s tem pa ne bi vedel.

spodobi se tudi, da dodaš vsaj privzeto pot za multicast promet:

route add -net 224.0.0.0 netmask 240.0.0.0 dev <tvoj_mrezni_vmesnik>

in če vprašanje ni preveč predrzno: kaj pa bi rad počel, da rabiš to?

> lp, jst.
lp,
	nekdo drug

email: jaka at gnu.org