postfix/procmail

klemen at humerca.com klemen at humerca.com
Wed May 12 16:11:04 CEST 2004

Najprej je na masini tekel slackware/sendmail. Sedaj sem postavil fedoro/postfix in prenesel vse mailboxe. Vse deluje normalno, samo pri enem uporabniku se zadeva zatika. Njegov mailbox je velik 178 MB. Ko mu kdo poslje mail se zgodi tole (maillog):

May 12 15:39:47 cebelica postfix/local[15517]: 8D6F9BA2A9: to=<xy at xxxx.xx>, relay=local, delay=8, status=bounced (can't create user output file)

Najprej sem pomislil, da je prevelik mailbox, ker naj bi bil po defaultu postfix omejen na 51MB (nekje sem prebral). Tako sem nastavil mailbox_size_limit in virtual_mailbox_limit na 0 (neomejeno) in se vedno dobivam to napako. Uporabnik, ki ima mailbox velik 51,9 MB se vedno normalno sprejema maile. Poleg tega sem poskusil in ustvaril nov mailbox z enakim imenom in sem normalno lahko prejemal maile.

Ali je mogoce kaj narobe z mailboxom ali je res nastavitev v postfixu? Mogoce v procmailu? Kaksna resitev?