[LUGOS] Zaskrbljen volilec v zaskrbljen zaradi evropske demokracije in softverskih patentov

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun May 9 13:48:00 CEST 2004

Zdi se, da je mid res naredil veliko oziroma kar se je v situaciji sploh
še dalo.

Zdi se, da se neposredno na ravni odločanja Councila ne da ničesar več
storiti, torej se je treba vprašati kaj se sploh da.

Skoraj ne morem verjeti, da Evropski parlament ne bi imel kakega vzvoda
za blokiranje končne odločitve Councila. In to je točka na katero
mislim, da je v tem trenutku sploh še smiselno pritiskat.

Opozorit poslance, da je bila njihova odločitev gladko ignorirana, da
tudi sami postanejo iritirani nad njih neupoštevanjem in poskušajo kaj
ukrenit.

Na žalost pojma nimam, ali se kaj sploh da naredit. Vem pa, da bo vsaj
dolgoročno zagotovo pomagalo prijazno opominjanje naših euro-poslancev.

Nekaj vas je že napisalo pisma z opozorili in rotenjem po ukrepanju, eni
ste ccjali na mailing listo, drugi osebno meni. Vsekakor bi rad
spodbudil ljudi na tej listi naj napišejo še več sporočil našim
poslancem. Več, ko jih bodo prejeli, bolj resno bodo zadevo vzeli.

Morajo pa sporočila biti dobronamerna - ne pozabite, ne borimo se proti
poslancem, ampak za to, da se njihovo odločitev iz septembra 2003
upošteva (dobro formalno ti takrat še niso smeli glasovat, a vseeno!

Da vam še bolj olajšam delo so tu naslovniki:
miha.brejc at dz-rs.si, tbrejc at siol.net, ljubo.germic at dz-rs.si,
franc.horvat at dz-rs.si, roman.jakic at dz-rs.si, roman.jakic at guest.arnes.si,
alojz.peterle at dz-rs.si, sirca.ravnikar at siol.net, majda.sirca at dz-rs.si,
janez.podobnik at dz-rs.si

CCjajte, če vam je nerodno na listo, potem bom vesel, če meni osebno, da
bom vedel kaj se dogaja.

Lep pozdrav
Andraž Tori