[LUGOS] ext3, XFS, raiserFS

Martin martin at amadej.si
Fri May 7 15:05:51 CEST 2004

Tudi jaz povsod uporabljam reiserfs, če se le da.
Nekateri pravijo, da je reiserfs manj zanesljiv od ext2,3.
Osebno se mi je sesul zgolj 1x, ko sem mašino na grdo potegnil iz elektrike.
Filesystem sem nato popravil z reiserfschk opcijami:
  --rebuild-sb                  super block checking and rebuilding if needed
                                (may require --rebuild-tree afterwards)
  --rebuild-tree                force fsck to rebuild filesystem from scratch
                                (takes a long time)
In dobil nazaj še tudi kako zbrisano datoteko.

V kolikor ne boš imel na datotečnem sistemu zelo velikega števila direktorijev
in in malih datotek se mi zdi, da je vseeno kaj si izbereš, drugače pa izberi
reiserfs.

L.P.
M.