[LUGOS] ext3, XFS, raiserFS

Andraz Sraka a at aufbix.org
Fri May 7 23:24:09 CEST 2004

re

On Fri, 2004-05-07 at 15:05, Martin wrote:
> Tudi jaz povsod uporabljam reiserfs, če se le da.
> Nekateri pravijo, da je reiserfs manj zanesljiv od ext2,3.

ok .. realna situacija .. imas masino na oddaljeni lokaciji do katere
nimas dostopa. Zadeva odleti (npr zmanjka stroma in ni na UPSu ali pa
tudi ta odpove) .. do te mere, da ko se ponovno zboota je / particija
prevec poskodovana in je potrebno rocna obnova. Zdaj kolikor vem lahko
za ext2,3 force-as 'force-yes-to-all-errors' na zacetku ko se zazene
fsck. Kako je to reseno z reiserfs in reiserfs toolsi.

Namrec jaz se vedno uporabljam ext3 na / particiji, tako da vem, da bom
masino se vedno dobil na net nazaj in probal resiti 'remote' kar se da.
Na ostalih (/var,/home) pa reiserfs zaradi performance..

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #421: