[LUGOS] ext3, XFS, raiserFS

barko barko at opinfos.com
Fri May 7 14:50:37 CEST 2004

Moja izkušnja z ext3 in reiserfs je sledeča: sem živel na območju, kjer je
večkrat mesečno mrknila elektrika (čisto na kratko), ko sem imel mašino na
EXT3, sem jo moral ročno reševati. Nato sem poizkusil še z reiserfs, in do
danes nisem še ročno reševal reiserfs particij. Mogoče imam srečo. In ker
izhajam iz tega, vedno izberem reiserfs.

--
bye,
...s]-[it happens...