[LUGOS] Razvoj distribucije Pingo 3.0

JJ jj at cdi-univerzum.si
Thu Mar 25 09:35:46 CET 2004

vem in razumem kaj obstaja. poanta maila je bila, da morda ta trenutek bolj
potrebujemo izdelek, ki bi pritegnil širše množice uporabnikov, kot pa neko
geekovsko zadevo (samo karikiram) za manjši krog. sam vidim, da se ljudje
zanimajo za linux ampak imajo strah pred njim. in mislim, da je v takem
primeru bolje imeti eno močno distribucijo kot pa več razdrobljenih in manj
dodelanih.

upam, da ne bo flamea, da naj takšni lepo ostanejo na vindowsih.

lp, jj

vec ali manj vse to ze imas v danih razmerah seveda (za winmodeme
vecinoma ni driverjev, za 54g wireless je relativna kriza ... za vse to
so krivi proizvajalci hardwara)

posksui slo-tech linux in pinga... oba vsaj od dalec zadostita vsem
tvojim potrebam. potem je tu pa se slix, ampak to je na isti osnovi kot
slo-tech linux

cao
andraz