[LUGOS] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Mar 24 16:37:08 CET 2004

vec ali manj vse to ze imas v danih razmerah seveda (za winmodeme
vecinoma ni driverjev, za 54g wireless je relativna kriza ... za vse to
so krivi proizvajalci hardwara)

posksui slo-tech linux in pinga... oba vsaj od dalec zadostita vsem
tvojim potrebam. potem je tu pa se slix, ampak to je na isti osnovi kot
slo-tech linux

cao
andraz