[LUGOS] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Boštjan Jerko bostjan.jerko at mf.uni-lj.si
Thu Mar 25 10:08:44 CET 2004

V bistvu se strinjam s teboj. Problem vidim le v tem, da vsak uporabnik hvali svoje (predvidevam, da bo tako tudi ostalo) in vsak seveda vleče na svojo stran.
No, pri prevodu, pa to očitno ni problem, tako da bi morali več moči vložiti v prevajanje.
Sam vidim majhen problem tudi v temu, da prevod ni narejen v celoti (OK, saj vem, boste rekli: "put the money where your mouth is"). Pingo sem namestil očetu, ki je neke vrste Aunt Tillie Erica S. Raymonda, in malce je bil razočaran, ko je dobival angleške odgovore. OK, tudi M$ ni v celoti preveden, tako da je ta argument lahko le zelo majhen (glej začetek odstavka).
Drug problem, ki pa je globalen je seveda prijaznost:
1. automount privzeto
2. enostaven priklop v internet
3. GUI urejanje stvari (sam sicer raje delam v konzoli, ampak geek je pač geek :))
4. težaven dostop do hardverskih info, kar pa bo problem, dokler proizvajalci ne bodo začeli gledati na Linux z drugačnimi očmi
5. ostalo (se mi ne da razmišljat, kaj bi lahko še bil problem)

B.

Na dan 25/03/2004 ob 09:35:46 je JJ povedal(a):