[LUGOS] Razvoj distribucije Pingo 3.0

JJ jj at cdi-univerzum.si
Wed Mar 24 15:57:53 CET 2004

Trenutno si želim:
- distribucijo, ki bo nameščena hitro in bo delovala out of the box ter bo
meni ali mojemu sosedu in sodelavki služila kot namizje s katerim bomo
zamenjali bljak od Billa. Sosed bo namestil kaplanu in sestri, ki bodo
povedali kako fajn stvar imajo na svojem pcju...
- vsi mi bomo hoteli imeti stvar v slovenščini, na katero smo navajeni pri
našem pisarniškem delu in surfanju. Radi bi si ogledali kak film in ja,
kaplan in mnogo mp3jev
- nočem imeti problemov s šumniki ali s fonti nasploh. Po pravici, tako
sosed kot jaz si želiva vse v redu že ko izbereva Slovenijo kot default
nastavitev.
- na internet bi se rad priklopil takoj. Saj nekaj znam, ampak ne bi rad
preveč posegal v sistem.
- sodelavka pravi, da ji kakšna kratka navodila ne bi škodovala. Vsaj za to,
da hitro namesti kakšne kritične popravke sistema.

Priznamo, mi vsi od zgoraj si želimo samo to. Prav vseeno nam je katera
distribucija je zadaj. Potem bomo na ves glas kričali, kako fajn stvar imamo
doma. In z veseljem jih bomo dali drugim. Saj nam mainstream godi.

Lp, JJ