[LUGOS] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Mar 24 11:22:06 CET 2004

re

On Wednesday 24 March 2004 11:03, Gregor Gorjanc wrote:
> Ali mi lahko kateri debianovec, da mnenje o spodnjih dveh zadevah.

predvsem odvisno od zahtevnosti uporabnika. Jaz uporabljam tako
stable/testing/unstable in na treh razlicnih sistemih in tisto kar mi manjka
najveckrat dobim v testing, ce v stable ni pa v unstable in prevedem na roke.
Kar se 'experimental tree-ja' tice pa res nisem nic sprobaval.

Po svoje 'true', kar se tice 'out-of-the-box' izjave, vendar vseeno je na obeh
potrebno kar nekaj konfiguracije, da je sistem z optimiziran. IMHO je pri
debianu vec dela z Xih, medtem ko pri RHju to kako ga oklestit vseh
'neumnosti', ki pridejo zraven pri sami osnovni instalaciji.

lp,
 Andraz