[LUGOS] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Mar 24 11:22:50 CET 2004

Na 1080122622, 2004-03-24 ob 11:03, je Gregor Gorjanc napisal(a):
> Ali mi lahko kateri debianovec, da mnenje o spodnjih dveh zadevah.

ne vem, verjetno je imel miha zelo specifične potrebe, da je moral na
roko prevajat.

v tem trenutku je verjetno tako, da je debian unstable po številu
paketov daleč največja distribucija (jaz imam v vseh apt-get
repositorijih, ki jih trenutno uporabljam na voljo skupaj 14000
paketov!).

Ni mi čisto jasno zakaj miha ni uporabljal unstable, v katerem je
zagotovo kak svež paket več, ampak to bo bolje on razložil. drugače pa v
splošnem velja, da se za debian desktope uporablja izključno unstable.

Tudi projekt pri katerem sodelujem - recimo Cinelerra ima kot prvo
platformo debian unstable in šele potem vse ostalo...

drugače pa za pingota je predvsem velik korak naprej apt-get... :)

Verjetno res.
Je pa tudi res, da je debian verjetno najbolj nadgradljiv sistem -
ogromno časa posvečajo gladkemu prehodu med različnimi verzijami
programov, pišejo svoje skripte za transferje nastavitev itd...

a razlika je to, da pri debianu ne pišejo svojih orodij za nastavljanje
različnih delov sistema, tu redhatovci, susejevci in še kdo vsak
izumljajo svojo vrsto tople vode... torej debian nima svojih
integracijskih orodij.

nekaj pa je definitivno res: pri debianu je prva namestitev veliko težja
kot pri RH. no ampak tudi to se bo spremenilo, saj bo debian od RHja (če
se ne motim) pobral celoten hw-autodetection...

čao
andraž