[LUGOS] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Wed Mar 24 11:14:27 CET 2004

Hojla Gregor,

Wednesday, March 24, 2004, 11:03:42 AM, si napisal(a):

> Ali mi lahko kateri debianovec, da mnenje o spodnjih dveh zadevah.

Upam si trdit, da Miha uporablja pakete, ki niso ravno standardni
(obdelava glasbe,..) in ce razvijalci ze pripravijo ze prevedene
verzije za katero od distribucij (redhat, debian, suse,..), so ti
ponavadi namenjeni bolj popularnim distribucijam, kar Redhat vsekakor
je.

RH razvija podjetje, ki ima doloceno vizijo, kako naj bi deloval
njegov izdelek. Do samega produkta se tudi tako obnasajo, saj
specificne verzije trzijo na specificna podrocja. Kot tak je verjetno
dobil tudi bolj enovito obliko, za razliko od Debiana, kjer pri
razvoju deluje veliko stevilo neodvisnih razvijalcev, ki skrbijo vsak
za svoj paket ter doloceno stevilo nadzornikov, ki skrbijo, da paketi
delujejo med seboj, ni pa neke centralne vizije, kako naj bi Debian
Linux izgledal oz. deloval kot celota. Skozi cikel testiranja se
preveri, ce doloceni debian paketi pravilno delujejo s tistimi, ki so
od njih odvisni in od katerih so oni sami odvisni (torej iz tehnicnege
stalica stvari klapajo, vsaj v stable), kar se pa tice uporabnika pa
ta navadno tudi ni misljen kot Joze iz Spodnje Duplice ampak malce
naprednejsi uporabnik, ki ve, kaj potrebuje in si zna to namestiti in
uporabljati.

                              GreetZ, Stojan