[LUGOS] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Wed Mar 24 11:13:58 CET 2004

Gregor Gorjanc wrote:

> [...]
Ne vem, meni se to ze nekaj casa ni zgodilo. Slisim (recimo na
slashdotu) za kaksen paket, pozenem aptitude in glej ga zlomka, zadeva
je ponavadi tam.
Tudi bluetooth paketi, Atmel wan driverji in mplayer so Debian paketi
(mplayer je unofficial debian paket).

Ko sem zacel uporabljati Debiana se je tudi meni zdelo, da moram vsako rec
prilagajati, preden dela. S casom pa sem zacel brati dokumentacijo in
kar naenkrat ugotovil, da sem se "tolkel" z nastavitvami in da samo
nisem gledal  na pravem mestu. Ko enkrat pogruntas, kaksne "navade" ima
Debian (sploh glede /etc/alternatives in podobno), kar naenkrat vse klapa.