[LUGOS] amavisd-new

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Mar 16 11:01:09 CET 2004

On Tue, 2004-03-16 at 10:55, Nejc Skoberne wrote:

> No, to ni ravno tezasko opravilo (vsaj po dosedanji praksi sodec).
> Sploh pa zakaj bi si posiljali med seboj broken HTML maile?

zelo enostven trik bi bil SPAM folder, ki ga imas vsak uporabnih v
svojem mailbox-u / maildir-u in pa default maildrop/procmail rule, ki
mece vse kar je tag-ano kot SPAM v $USER/Maildir/.spam npr ;-]

> V bistvu je potrebno zelo veliko (volje tistih ljudi, da to
> zorganizirajo in da se potem ukvarjajo z _administracijo_ vseh teh
> filtrov...). To definitivno odpade.

filtriranje na strani postnega klienta je useless, ce mene vprasas ..
imam vec slabih izkusenj, zato pac to pocnem kar na strezniski strani.

> Kot sem napisal v prvem postu - jaz nocem, da admin dobi notifikacijo
> o spamu - hocem da prav ta mail, ki naj bi bil spam, prileti direktno
> k njemu.

verjetno ima spamassassin tudi tako moznost ..

lp,
 Andraz
--
BOFH excuse #394: