[LUGOS] amavisd-new

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Mar 16 11:12:51 CET 2004

Zdravo.

> zelo enostven trik bi bil SPAM folder, ki ga imas vsak uporabnih v
> svojem mailbox-u / maildir-u in pa default maildrop/procmail rule, ki
> mece vse kar je tag-ano kot SPAM v $USER/Maildir/.spam npr ;-]

Kar pomeni, da bi moral nujno uporabljat imap?

> filtriranje na strani postnega klienta je useless, ce mene vprasas ..
> imam vec slabih izkusenj, zato pac to pocnem kar na strezniski strani.

Se strinjam, na to niti nisem pomislil...

> verjetno ima spamassassin tudi tako moznost ..

Na hitro sem preletel dokumentacijo pa nisem nic nasel... pa tudi...
ce bi SA uporabljal recimo preko procmaila... bi verjetno se slo...
ker pa ga direktno amavisd uporablja, se po mojem ne da prav dosti
carat... sploh pa ... verjetno to ne bi delovalo ce bi imel userje v
bazi?

--
Nejc Skoberne
Grajska 5