[LUGOS] amavisd-new

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Mar 16 11:24:26 CET 2004

On Tue, 2004-03-16 at 11:14, Nejc Skoberne wrote:

> Pa ce imam tole konfiguracijo: Uporabniki v PostgreSQL bazi, maildir-i
> v /var/spool/postfix/virtual. Seveda je transport mode pri Postfixu
> virtual in ne local, kar (kolikor razumem) pomeni, da procmail "ne
> pride do besede"... kako to resit?

maildrop zna delat tudi z virtualnimi naslovi oz. zna pobirati podatke
tudi z baze (sicer je ta del dokaj slabo dokumentiran, vsaj kolikor sem
nazadje gledal).

.. drugace pa poskusaj spravit mail na local transport. Ena bedna je
sicer, da vsi incomming maili priletijo tudi na en local naslov, kjer
jih lahko z procmailom precesavas, vendar to ni resitev; ker je
a)pozresna b) uporabnik naceloma se vedno dobi mail ..

a.
--
BOFH excuse #153:

Big to little endian conversion error