[LUGOS] amavisd-new

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Mar 16 10:49:40 CET 2004

On Tue, 2004-03-16 at 10:38, Nejc Skoberne wrote:

> Takole je. Doslej sem uporabljal MailScannerja, kjer se lahko nastavi
> "spam action" na forward. Zakaj to potrebujem? V podjetju s 150 ljudmi
> (ki niso najbolj vesci pri delu z racunalnikom, kaj sele s filtri v
> outlook expressu), nima smisla spremeniti samo subjecta in spam
> posiljati vsem tem ljudem. Firma ima tudi svoje IT ljudi, ki dobivajo
> ves spam - to pa zato, ker se se vedno kdaj zgodi, da se vmes prikrade
> kaksen mail, ki ni spam. Tega torej tile IT ljudje posljejo naprej,
> kamor je bil namenjen.

Ce mene vprasas je to 'the wrong way', namrec kaj potem ko npr. nek
mail, ki ni spam spamassassin oznaci kot spam? Ce so ze tako nevesci se
jim to lahko dokaj hitro zgodi, ce si medseboj posiljajo borken HTML
maile .. kot si ze sam ugotovil. In je skoda 'delovne sile', da bo zdaj
med vsem spam-om iskala, ce pa kaksen mail vseeno ni bil spam.

Po svoje lazje zorganizirat obvezno izobrazevanje teh 150 ljudi. Saj ni
potrebno veliko ;-]

> Vzel sem si kar 15 minut :> in tocno tega, kar zelim nisem zasledil.
> Zato bom verjetno naredil tisto s procmailom...

# equivalent to $virus_admin, but for spam admin notifications:
# $spam_admin = "spamalert\@$mydomain";

npr tole imas nekje v svojem amavisd.conf-u

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #62:

need to wrap system in aluminum foil to fix problem