[LUGOS] amavisd-new

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Mar 16 10:55:26 CET 2004

Zdravo.

> Ce mene vprasas je to 'the wrong way', namrec kaj potem ko npr. nek
> mail, ki ni spam spamassassin oznaci kot spam?

Kot receno - "admin" to ugotovi in forwardira mail naprej. Ocitno
njihov privacy policy to dovoli.

> Ce so ze tako nevesci se
> jim to lahko dokaj hitro zgodi, ce si medseboj posiljajo borken HTML
> maile .. kot si ze sam ugotovil. In je skoda 'delovne sile', da bo zdaj
> med vsem spam-om iskala, ce pa kaksen mail vseeno ni bil spam.

No, to ni ravno tezasko opravilo (vsaj po dosedanji praksi sodec).
Sploh pa zakaj bi si posiljali med seboj broken HTML maile?

> Po svoje lazje zorganizirat obvezno izobrazevanje teh 150 ljudi. Saj ni
> potrebno veliko ;-]

V bistvu je potrebno zelo veliko (volje tistih ljudi, da to
zorganizirajo in da se potem ukvarjajo z _administracijo_ vseh teh
filtrov...). To definitivno odpade.

> # equivalent to $virus_admin, but for spam admin notifications:
> # $spam_admin = "spamalert\@$mydomain";
> npr tole imas nekje v svojem amavisd.conf-u

Kot sem napisal v prvem postu - jaz nocem, da admin dobi notifikacijo
o spamu - hocem da prav ta mail, ki naj bi bil spam, prileti direktno
k njemu.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5