[LUGOS] amavisd-new

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Mar 16 10:38:42 CET 2004

Zdravo.

> moje vprasanje je, zakaj bi hotel obvescati o spam-u?? Mislim pri
> ogromni kolicini spam-a imas ogromno obvestil, ki v koncni fazi ne
> pomenijo nic. Nekako najlazje je oznacevat spam ali tako, da dodas v
> header maila ali pa da vstavis '*** SPAM ***' v subject mail-a, da bodo
> koncni uporabniki takoj prepoznali spam. Hkrati pa meces kopijo spam-a
> npr v karanteno??

Takole je. Doslej sem uporabljal MailScannerja, kjer se lahko nastavi
"spam action" na forward. Zakaj to potrebujem? V podjetju s 150 ljudmi
(ki niso najbolj vesci pri delu z racunalnikom, kaj sele s filtri v
outlook expressu), nima smisla spremeniti samo subjecta in spam
posiljati vsem tem ljudem. Firma ima tudi svoje IT ljudi, ki dobivajo
ves spam - to pa zato, ker se se vedno kdaj zgodi, da se vmes prikrade
kaksen mail, ki ni spam. Tega torej tile IT ljudje posljejo naprej,
kamor je bil namenjen.

> .. priporocam, da si vzames 10 minut casa in preceses amavisd.conf in
> opazil bos da je dokaj enostaven in razumljiv ..

Vzel sem si kar 15 minut :> in tocno tega, kar zelim nisem zasledil.
Zato bom verjetno naredil tisto s procmailom...

Hvala!

--
Nejc Skoberne
Grajska 5