[LUGOS] Glajenje v KDE/Qt

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Sat Mar 13 15:46:48 CET 2004

tvoja predvidevanja glede podtockovnega (barvnega) glajenja dejansko
drzijo! :-) s to razliko, da pri meni spreminjanje ustreznih moznosti
v /etc/font/fonts.conf in ~/fonts.conf ima pricakovani ucinek.

rezultate prilagam v priponko - s cimer, upam, ne krsim kaksnih pravil
objavljanja na doticni dopisni listi. ce jih, me prosim opozorite in ne bo se
vec ponovilo.

lp,
ziga b.

ps: ... in zopet drzi staro ljudsko reklo, da se clovek lahko vsak dan kaj
novega nauci!

Dne sobota 13. marca 2004 15:15 je Žiga Böhm napisal(a):
| hm, zanimiv je komentar, ki ga kde poda za moznost podtockovnega glajenja v
| nadzorni plosci in sicer: ... to ne deluje na navadnih monitorjih (crt).
|
| si preprican, da tovrstni nacin (vecbarvnega) glajenja fontov ni ze del
| obicajnega glajenja in ne zgolj podtockovnega, kot predvidevas sedaj? ce
| si, od kod taksne informacije?
|
| lp,
| ziga b.

| |