[LUGOS] Glajenje v KDE/Qt

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Sat Mar 13 15:15:46 CET 2004

hm, zanimiv je komentar, ki ga kde poda za moznost podtockovnega glajenja v
nadzorni plosci in sicer: ... to ne deluje na navadnih monitorjih (crt).

si preprican, da tovrstni nacin (vecbarvnega) glajenja fontov ni ze del
obicajnega glajenja in ne zgolj podtockovnega, kot predvidevas sedaj? ce si,
od kod taksne informacije?

lp,
ziga b.