[LUGOS] Glajenje v KDE/Qt

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun Mar 14 11:49:04 CET 2004

	Hojla!

On sob, 2004-03-13 at 15:46, Žiga Böhm wrote:
> tvoja predvidevanja glede podtockovnega (barvnega) glajenja dejansko
> drzijo! :-) s to razliko, da pri meni spreminjanje ustreznih moznosti
> v /etc/font/fonts.conf in ~/fonts.conf ima pricakovani ucinek.

Očitno ima RH9 Xft privzeto vrednost, da je sub-pixel hinting glajenje
vklopljeno po defaultu. Zaenkrat še raziskujem vzroke, ampak ugibam, da
se avtomatsko vklopi pri velikih resolucijah zaslonov.
xdpyinfo pravi, da je ločljivost kar 118x115. Na drugem prenosniku, ki
ima ločljivost samo 75x75 dpi tega problema nisme opazil. Obakrat sem
naložil Pingo 2.0.

Me prav zanima, kdo je tem ljudem rekel, da sub-pixel hinting na LCDju
izgleda bolje. :)

Ker je fontconfig mehanizem, ki temelji na Xft, nastavitve fontconfiga
ne morejo izničiti privzetih nastavitev Xft-ja.

Pomaga pa, če dodaš v /etc/X11/Xresources:

Xft.rgba: none

Pa smo se spet naučili nekaj novega :)

Srečno,

	Miha...