[LUGOS] Glajenje v KDE/Qt

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Sat Mar 13 15:06:05 CET 2004

kakor vem, je nastavljanje glajenja fontov (vsaj) dvostopenjsko - globalne
nastavitve, ki se ticejo vseh uporabnikov (tistih, ki niso nicesar posebej
spreminjali sami), se naj bi nahajale v /etc/fonts.conf, lokalne (za vsakega
uporabnika posebej in po prioriteti visje) pa v ~/fonts.conf.

alineje, omenjene v mojem predhodnem e-sporocilu, moras imeti oznacene kot
komentar v obeh. v ta namen moras uporabiti html tag:

<!-- besedilo komentarja -->.

ce ti zgornje ni v nicemer novo, se opravicujem za morebitno podvajanje. morda
lahko kaksno novo idejo dobis, ce pregledas:

http://www.pps.jussieu.fr/~jch/software/fonts-doc/fonts2.html

lp,
ziga b.