[LUGOS] postfix & sioff

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Jun 4 16:08:22 CEST 2004

On Fri, 4 Jun 2004, Primož Gabrijelčič wrote:

> Zadnje čase imam težave s posredovanjem pošte iz mailing list siolovim
> uporabnikom, ker se siolov mx divje zatika (odzivni časi po pol minute in
> podobno). Da ne omenjam tega, da nimajo sekundarnega mxa - jebeš tak ISP
> (oprostite izrazu).

Pri nas isti problemi. Vsako jutri se maili za SIOL zacno nabirati in
potem enkrat zvecer, ponoci se spraznijo. Taksno dogajanje opazam nekje od
zacetka maja naprej.

> Poskušal sem prepričati postfix, da bi bil pri naslovnikih iz @siol.net bolj
> vztrajen, pa mi ni uspelo. Zaenkrat imam naštiman siol kot ločen transport
> (zaradi omejitve na največ dve hkratni seji) in nastavljeno:
>
> $ sudo grep siol *
> main.cf:siol_destination_concurrency_limit = 2
> main.cf:siol_connect_timeout = 30s
> master.cf:siol    unix  -       -       n       -       -       smtp
> transport:siol.net siol:

Rekel bi, da si se tega narobe lotil. Zakaj samo dve vzporedni seji? Jaz
sem za SIOL to iz privzetih 10 dvignil na 100. Pa skrajsevanje timeouta na
samo 30 sekund je verjetno tudi slabo. V rocnih poskusih sem velikokrat
videl odzive sele po 3 ali 4 *minutah*. In to pri privzetih 5 minutah gre
skozi, pri tvojih 30 sekundah pa ne.

Sicer se clovek vcasih vprasa ali se sploh ima smisel ubadati s SIOLom in
pomagati njegovim uporabnikom ali je bolje pustiti, da njegovi uporabniki
trpijo in bodo zato morda raje sli kam drugam... Je pa po drugi strani
SIOL s taksnim odnosom pripravna tarca za eksperimentiranje z lastnim
serverjem in opazovanje delovanja ob razlicnih nastavitvah.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/