[LUGOS] postfix & sioff

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Fri Jun 4 16:32:30 CEST 2004

> Rekel bi, da si se tega narobe lotil. Zakaj samo dve
> vzporedni seji? Jaz sem za SIOL to iz privzetih 10
> dvignil na 100.

Zato ker so Siolovi strežniki svoje čase dopuščali samo dve vzporedni seji
iz enega IPja.

> Pa skrajsevanje timeouta na samo 30 sekund je
> verjetno tudi slabo.

Ups, maj mistejka. Sem hotel podaljšat.

> Sicer se clovek vcasih vprasa ali se sploh ima smisel ubadati
> s SIOLom in pomagati njegovim uporabnikom ali je bolje pustiti, da
> njegovi uporabniki trpijo in bodo zato morda raje sli kam drugam...

To je sicer čisto res, ampak jaz imam tukaj na listi nekaj čisto prijaznih
ljudi in bi jim rad dostavil pošto.

Pozdrav,
    Gp

    WinGpT: Unable to locate Beer -- Operator Halted!
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list