postfix & sioff

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Fri Jun 4 15:52:18 CEST 2004

Hoj!

Zadnje čase imam težave s posredovanjem pošte iz mailing list siolovim
uporabnikom, ker se siolov mx divje zatika (odzivni časi po pol minute in
podobno). Da ne omenjam tega, da nimajo sekundarnega mxa - jebeš tak ISP
(oprostite izrazu).

Poskušal sem prepričati postfix, da bi bil pri naslovnikih iz @siol.net bolj
vztrajen, pa mi ni uspelo. Zaenkrat imam naštiman siol kot ločen transport
(zaradi omejitve na največ dve hkratni seji) in nastavljeno:

$ sudo grep siol *
main.cf:siol_destination_concurrency_limit = 2
main.cf:siol_connect_timeout = 30s
master.cf:siol    unix  -       -       n       -       -       smtp
transport:siol.net siol:

siol_connect_timeout sicer malo pomaga, a ne prav dosti. Rabil bi nekaj, kar
bi mi deferred maile, namenjene na @siol.net, poskušalo pošiljati bolj
pogosto. A ima postfix kakšen tak setting? Jaz ga nekako ne najdem. Verjetno
sem samo slep (kar mi pa ta trenutek ne pomaga kaj dosti).

Pozdrav,
    Gp

    WinGpT: Get the facts first - you can distort them later !
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list