[LUGOS] Re: Postfix in Returned Mail

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue Jun 22 09:09:30 CEST 2004

On Tue, 22 Jun 2004, [UTF-8] davor krabĹĄe wrote:

> Nekdo mi ze 2 tedna vsaki 2 minuti posilja neko sranje virusno. Ne vidim
> razloga, zakaj ne bi *njegovih* sporocil goltal...

Ce je pri tem posiljateljev naslov pravi, potem ne vidim pravih razlogov,
zakaj ga ne bi vsaki dve minuti spomnil, da ti ne sme posiljati virusov.
Ce je posiljateljev naslov lazen, potem mu pa res ni zdravo posiljati
taksnih obvestil.

Ampak, ce prav razumem, ti itak ne posiljas naokrog nobenih mailov, temvec
le noces sprejeti dolocenih mailov in to tvoj server tudi pove svojemu
partnerju, ki mu mail poskusa poslati. Kaj bo s to informacijo storil oni
na drugi strani, pa je njegov problem.

Klasicen pristop obrambe pred virusi je sicer taksen, da mail na zacetku
vedno sprejmes. Pa ne zato, ker bi zavrniti viruse bilo slabo, ampak ker
si v fazi sprejemanja maila zaradi raznih tehnoloskih ovir tezko privoscis
ugotavljanje ali v mailu je kaksen virus ali ne. In ko si mail ze enkrat
pozrl, potem je pac z njim potrebno nekaj narediti. Ce mail vsebuje virus
in ga zato ne zelis dostaviti, je v splosnem o tem potrebno obvestiti
posiljatelja. Kar pa je lahko zelo narobe, ce je posiljateljev naslov
lazen. Zato je obicajna praksa, da si res tiho, v kolikor ugotovis, da je
v mailu prisoten virus, ki ni taksne vrste, za katero bi vedel, da sam ne
ponareja posiljateljevega naslova. Ampak ce vendarle ze v fazi sprejemanja
maila nekako ugotovis, da gre za virus, potem je se vedno najboljsa
resitev, maila sploh ne sprejeti. In to seveda tudi povedati.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/