[LUGOS] Re: Postfix in Returned Mail

Antencek antencek at volja.net
Tue Jun 22 09:33:06 CEST 2004

Ze drugi so ti napisali, kaj je pametno storiti, jaz pa ti predlagam se
to, da si pogledas http://www.mailscanner.info in implementiras se
antispam/antivirus sistem.
Le-tega se da zelo lustno nastaviti, da gredo okuzena ali spam sporocila
v /dev/null. Lahko ga nastavis za cel sistem ali za posameznega userja.

Tvojih problemov s takimi spammerji je potem torej konec, saj tvoj
postfix (ce ga ze nekdo " napada") presodi ali se z mejlom za
obstojecega naslovnika ubadati ali ne.
Kuri sicer malce cpu in ram, ampak s tem bos prisel veliko dlje (sam se
posodablja, preverja v spam bazah...).

Antencek