[LUGOS] Re: Postfix in Returned Mail

Jure Koren idiots at gmail.com
Tue Jun 22 08:43:05 CEST 2004

On Tue, 22 Jun 2004 08:23:37 +0200, davor krabše <davork at email.si> wrote:
]> > Zakaj pa se ti to zdi koristno? Cisto resno vprasanje: kaj s tem pridobis?
> Nekdo mi ze 2 tedna vsaki 2 minuti posilja neko sranje virusno. Ne vidim
> razloga, zakaj ne bi *njegovih* sporocil goltal...
> Seveda nisem in nimam namena tega naredit sirse (za vse/vec) userjev.

Ja, ampak ce je virus skoraj zagotovo ne bo nehal ce viruse poziras,
pa tudi dvomim da ima virus implementiran SMTP protokol do te mere, da
bo sporocila zavrnjena s 55x poskusil poslat se enkrat. Torej s tem
dejansko pridobis, ker sploh ne obdelujes sporocila ampak takoj po
MAIL From: x at neki.si vrzes nazaj 550 We dont want to know in sporocilo
sploh ne pride v tvoj queue, medtem ko se v tvojem primeru z njim
ubada tvoj postfix.

Tudi ce sporocila posilja butast clovek je zagotovo bolje da mu poves,
da te taka igra ne veseli.