[LUGOS] vecuporabniski CVS

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Mon Jun 14 16:41:59 CEST 2004

Oj,

Hvala za tako izcrpen odgovor. Ravnokar prebiram en dokument, ki svetuje
ravno podobno, edino kar me moti ta automount. Ali se to naredi na sambi,
da mounta en developerjev share v unix tree. In kaj se zgodi, ko user ne bo
imel prizgane masine, bo potem apache jamral da ni tega folderja.

Kolikor sem uspel zasledit se ta automount prebere pri bootanju serverja in
potem z reloadanjem sambe.

 Uros