[LUGOS] vecuporabniski CVS

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Jun 14 17:13:35 CEST 2004

On Monday 14 of June 2004 16:41, Uros Gruber wrote:
> Hvala za tako izcrpen odgovor. Ravnokar prebiram en dokument, ki svetuje
> ravno podobno, edino kar me moti ta automount. Ali se to naredi na sambi,
> da mounta en developerjev share v unix tree. In kaj se zgodi, ko user ne bo
> imel prizgane masine, bo potem apache jamral da ni tega folderja.

Ne, automounter moras skonfigurirat. Jaz tega ze dlje casa nisem pocel, tako
da na pamet ne vem vec, kaj tocno je treba naredit.

Deluje pa tako, da ko nek program hoce odpret datoteko v enem direktoriju,
automounter takrat naredi mount in poservira datoteko. Ce ne more mountat,
potem Apache pac po dolocenem timeoutu javi, da ne more odpret zahtevane
datoteke.

> Kolikor sem uspel zasledit se ta automount prebere pri bootanju serverja in
> potem z reloadanjem sambe.

Ne. Automount nima zveze s sambo, razen tega da se uporablja koda iz sambe za
mountanje windows share-ov.

Je pa verjetno bolj enostavna varianta ta, ce imajo developerji accounte na
strezniku, da jim posharas njihove home direktorije, in izvajajo spremembe
tam. Potem ni treba cakat na nobene timeoute in se zafrkanciji z
automounterjem se izognes, in na windows masinah ti ni treba sharat stvari,
kar je gotovo bolje.

lp,
Borut.
--