[LUGOS] vecuporabniski CVS

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Jun 14 16:34:09 CEST 2004

On Monday 14 of June 2004 16:12, Uros Gruber wrote:
> V mrezi imam server, na katerem je CVS (testiral sem s CVSjem in tudi
> Subversion in ni razlik). Isti server je tudi webserver. Potem pa je v
> omrezju recimo 5 klientov, ki imajo dostop preko samba sharea do apache doc
> roota. Tako lahko delajo na nekem projektu in delo spremlajo na
> dev.razvojniserver. Razlog je ta, da ni potrebno vsakemu na workstation
> namestit polno ene navlake itd., ampak lepo iz centralnega serverja
> preverjajo koncni izdelek.
>
> Sedaj pride v igro CVS. Moja zelja, ki zal ne deluje je sledeca.
> [...]

Ce delajo vsi skupaj potem ti itak 90% casa koda ne bo delala, ker bo nekdo
drug pacal po drugem (vitalnem seveda :-) delu kode, medtem ko bo prvi
developer testiral svoje spremembe.

Naj lepo naredijo checkout na lokalne masine, zadevo posharajo, ti pa na
serverju naredi automount, tako da request na http://dev/developer1 servira
filetke, ki jih deli developer1, http://dev/developer2 pa tiste, ki jih deli
developer2.

Tako nikakor ne bojo mogli komu stopit na prste, razen s pokvarjenim commitom.

Lahko naredis tudi obratno, posharas recimo /home/*, ki ga windows userji
mountajo na H:, naredijo cvs checkout na H://public_html/ in njihove
spremembe bojo dostopne na http://dev/~developer1/, ...

Ce hoces imet overview, pa poskriptas checkout, ki ga poganjas na vsakih x
minut, lahko pa tudi po potrebi. Tega potem nihce ne popravlja, ampak se sam
posodablja s spremembami, ti pa lahko preverjas, kako izgleda celota.

lp,
Borut.

--
Zakaj ravno mene?