vecuporabniski CVS

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Mon Jun 14 16:12:36 CEST 2004

Hoj!

Verjetno ima kdo od vas podoben problem in tudi resitev glede tega.

V mrezi imam server, na katerem je CVS (testiral sem s CVSjem in tudi
Subversion in ni razlik). Isti server je tudi webserver. Potem pa je v
omrezju recimo 5 klientov, ki imajo dostop preko samba sharea do apache doc
roota. Tako lahko delajo na nekem projektu in delo spremlajo na
dev.razvojniserver. Razlog je ta, da ni potrebno vsakemu na workstation
namestit polno ene navlake itd., ampak lepo iz centralnega serverja
preverjajo koncni izdelek.

Sedaj pride v igro CVS. Moja zelja, ki zal ne deluje je sledeca.
Na tem doc rootu bi najprej nekdo checkoutal ravnokar importan cvs
repozitorij. Potem bi recimo vse delali na projektu in hkrati videli kateri
fili so prememnjeni. Po potrebi bi lahko vsak naredil comit tistega kar je
naredil itd. Obcasno pa se naredi release na produkcijski server.

Vse lepo in prav, vendar CVS ocitno ne mara, da v working copy diru sari
vec ljudi, zgodi se namrec, da so kr naekrat vsi fili spremenjeni (CVS) oz.
se zgubijo dolocene datoteke v .svn direktoriju (subversion). In potem vse
skupaj zablokira, ker ni pravih filov, nepravilno je comitano itd.. Skratka
ne gre.

Zanima me kako to resit oz. nekako clovesko vzpostavit delovanje. To
pomeni, da ni potrebno te razvojnike ucit ne vem kaksnih hudih sintaks. Vsi
userji so na windows sistemu in uporabljajo tortoisesvn client, ki se
vkomponira v explorer, podobno kot je za CVS (zal ne vem imena).

 Uros