[LUGOS] sumniki v filetih

joze_klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jul 27 18:39:24 CEST 2004

Ni druge res(itve kot da si omislis( en kratek programc(ek v C++ ali
FreePascalu, ki se ti bo sprehodil skozi vse imenike
in zlagoma preimenoval vse zadevs(c(ine iz CP852/CP1250
(Win9x/Me/2000/NT) na csz varianto.

Del te procedure procedure (menjava znakov) je znan z(e stoletje in jo
je spisal M. Mazzini s(e v C'87,
drugi del se pa glasi nekako takole (ni nujno toc(no, popravi petminutno
kodo po z(elji):
//ja ljublju pascal, (;-) - poglej si na www.freepascal.org zloz(i si
nekaj stabilnega za linwin
program massren;
//keep it under GPL 2.0; (c) JK 2004 - nas(teli uses, etc. kot mora bit

Function trans(FN: filename): filename;
//work 4 you
begin
trans:= FN;
end;

function myrenam(F1: filename): boolean;
begin
if existfile(F1) then begin
assign(F1, F);
reset(F);
rename(F,trans(F1)); //ja,vem, s(e en errcheck (network lock), ampak
zate je cool
myrename:= true;
else
myrename:= false;
end;

procedure nothing;
begin
//s(pil s prikazom uspeha tuki
end;

var F1,F2: array [1..maxlongint] of filename;

begin
readlfilelist (F1);
CC:= sizeof(F1);
C:=1;
while (C<>maxlongint) and (C<CC) and myrename(F1) do nothing;
end.

himba pravi: