[LUGOS] sumniki v filetih

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Jul 27 22:38:50 CEST 2004

On Tuesday 27 of July 2004 18:39, joze_klepec wrote:
> Ni druge res(itve kot da si omislis( en kratek programc(ek v C++ ali
> FreePascalu, ki se ti bo sprehodil skozi vse imenike
> in zlagoma preimenoval vse zadevs(c(ine iz CP852/CP1250
> (Win9x/Me/2000/NT) na csz varianto.

Lahko pa tudi mountas smb share tako, da kernel prevaja sumnike iz enega v
drugi nabor. Iz man smbmount:

       iocharset=<arg>
sets the charset used by the Linux side for codepage to charset translations
(NLS). Argument should be  the  name  of  a charset, like iso8859-1. (Note:
only kernel 2.4.0 or later)

       codepage=<arg>
sets the codepage the server uses. See the iocharset option. Example value
cp850. (Note: only kernel 2.4.0 or later)

Torej:

smbmount //server/share /mnt/share -o iocharset=iso8859-1,codepage=cp1250

Ni preizkuseno (vsaj ne od mene), ampak probat ni greh... Na Linuxu rabis
podporo za NLS.

--
Zakaj ravno mene?