[LUGOS] mysql 5.x

Jure Koren idiots at gmail.com
Thu Jul 15 14:01:49 CEST 2004

On Thu, 15 Jul 2004 13:04:52 +0200, Martin <martin at amadej.si> wrote:
> kaj če jih povežem v krog master / slavov npr. A -> B -> C -> A.
> B je master za C in slave za A hkrati :-)
> Zaradi ID MySQL A nebi še enkrat svojega zapisa vnesel, ker bi vedel da je to
> tko al tko njegov, ki je okrog pršu.
>
> Zanima me pa, ker vidm da programerji uporabljajo eno npr. ID polje kjer je
> autoincrement, če bodo potem isti vnosi imel iste al različne IDje, če se v
> danem trenutku zgodita dva inserta na dva izmed teh strežnikov.
> Problem bi potem bil, če se sklicuje na ID, da bi lahko dobil napačen vnos,
> odvisno na kater strežnik bi query pršu.

> [...]

Meni je odletela replikacija zaradi duplicate keya (baze ki so hranile
accounting loge od radiusa sem hotel imet replicirane). Za pravo
replikacijo po moje rabis kaj mocnejsega od mysql 3 ali 4, s 5 pa se
nisem nic delal. Orodje za replikacijo je lazje napisat v postgresu
(ker ima triggerje), za resno replikacijo za kar ok ceno pa se lahko
obrnes na Oracle.