[LUGOS] mysql 5.x

Martin martin at amadej.si
Thu Jul 15 13:04:52 CEST 2004

Še eno vprašanje,

kaj če jih povežem v krog master / slavov npr. A -> B -> C -> A.
B je master za C in slave za A hkrati :-)
Zaradi ID MySQL A nebi še enkrat svojega zapisa vnesel, ker bi vedel da je to
tko al tko njegov, ki je okrog pršu.

Zanima me pa, ker vidm da programerji uporabljajo eno npr. ID polje kjer je
autoincrement, če bodo potem isti vnosi imel iste al različne IDje, če se v
danem trenutku zgodita dva inserta na dva izmed teh strežnikov.
Problem bi potem bil, če se sklicuje na ID, da bi lahko dobil napačen vnos,
odvisno na kater strežnik bi query pršu.

Kaj bi se zgodil pri replikaciji, če bi bil ID polje "UNIQUE" ?

Je kdo že kej poskušu?

L.P.
M.