mysql krožna replikacija

Martin martin at amadej.si
Fri Jul 16 13:14:59 CEST 2004

Pozdrav,
mogoče mi bo kdo dal kak hint.

Če povežem MySql strežnike v krožno replikacijo lepo deluje. (A->B->C->A).

Problem nastane če crkne eden izmed MySql strežnikov, ker potem krog ni več
sklenjen in podatki se ne replicirajo več po celem krogu.

V glavi sem to rešil tako, da sem vsakega povezal z dvema naslednjima.
A	->	B	->	C
	->	C	->	A
			->	B
:-) recimo, da je jasno. Pač če posamezni strežnik izpade je krog še vedno
sklenjen, ker sta kot dva kroga.
Samo tega ne morem implementirat, ker bi to pomenil, da mora imet vsak po dva
mastra iz katerih replicira, česar pa MySql ne omogoča.

Torej želel bi nekakšno krožno replikacijo (ni nujno, le da se spremembe
poznajo na vseh, neglede na to na katerem izvršim INSERT al pa UPDATE) brez
posamezne točke izpada.

Kakršenkoli predlog?
(Optimist :-) )

L.P.