[LUGOS] wireless router - ohišje za zunaj

Andrej Krevl andrej.krevl at guest.arnes.si
Mon Jul 12 12:44:13 CEST 2004

Žiga Böhm wrote:

>kar se gretja tice, bi sam za osnovo zagotovo vzel katero izmed vijinih mini-itx mat. plosc - zanje se namrec dobi tudi napajalnike, ki ne potrebujejo ventilatorjev in nekega strasnega zracenja...

Ampak dobro stestiraj zadevo proti pregrevanju prej... enkrat smo delali
en avtomat, pa je blo leseno ohisje, pa reze postavljene na eni strani
spodaj za "intake" hladnega zraka, na drugi strani malo visje (visina
napajalnikovega ventilatorja) pa reze za "izpuh". Ohisje je bilo precej
veliko, v dveh urah pa se je prav pasje segrelo. Podatka o temperaturi
nimam, sem pa vesel, da ni karkoli crknilo, ker je LCD ze rahlo belo
sliko prikazoval po robovih, zvocniki so hrescali ko zmesani, pa kr ene
pikice so bile v grafiki... Je pa res, da v tem primeru je slo za cisto
navadni PC, nic low power :)

Samo delim izkusnjo, da ne bo se kdo drug naredil podobne oslarije :-)

lp,
    andrej.