[LUGOS] wireless router - ohišje za zunaj

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Mon Jul 12 12:33:18 CEST 2004

kar se gretja tice, bi sam za osnovo zagotovo vzel katero izmed vijinih
mini-itx mat. plosc - zanje se namrec dobi tudi napajalnike, ki ne
potrebujejo ventilatorjev in nekega strasnega zracenja...

www.mini-itx.com

lp,
ziga b.