[LUGOS] wireless router - ohišje za zunaj

Martin martin at amadej.si
Mon Jul 12 14:39:37 CEST 2004

Po vseh vasih predlogih sem se odlocil za od via mini maticno z mini
napajalnikom, vse brez ventilatorjev.
Ohisje bom sam naredil iz primerne kovine in zadevo tako postavil, da se bo
toplota od/prevajala na ohisje, ki bo sicer zaprto a bo vseeno odvajalo
toploto.
Jutri grem po trgovinah pogledat kaki materijali so mi vse na voljo.

Hvala vsem za predloge :-)

L.P.
M.