[LUGOS] Ne morem priklopiti USB flash disk

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Jul 9 14:40:54 CEST 2004

On Fri, 9 Jul 2004, Gregor GORJANC wrote:

> Meni pa ne gre nabolje. Sem upal, da mi bo linux mogoce s hotplugom kar
> takoj priklopil flash disk. Navodila, ki so bila prilozena pravijo:
>
> mount -a -t msdos /dev/sda1 /mnt/flash
>
> Ce jaz to pozenem, nekajn casa traja, potem pa mi masina zmrzne in jo
> lahko samo se ugansem.

Spravi si ves log na eno konzolo in glej zadevo ko priklapljas USB
napravo. Najti ti mora napravo, potem pa hotplug dela svoje. Naceloma bi
ti moral naloziti module kot so usb-storage in sd_mod, ce ti jih ne, jih
nalozi rocno. Potem z fdiskom poglej kaj je gor.

Doloceni flash key-i imajo prilozen sw (jasno za Win), ki spremeni
njegovo chs strukturo, tako da se le ta lahko obnasa kot bootable
zip/floppy oziroma bootable disk.

Nekateri flash-i sploh nimajo gor particij, v tem primeru mountas
kar /dev/sda. Ce si neformatiran flash key najprej vstavil v Win okolju in
ga formatiral, potem je sigurno formatiran kot floppy. Vstav ga pod
Linuxom, pozeni fdisk na /dev/sda in naredi eno FAT16 particijo.

lp,B