[LUGOS] Ne morem priklopiti USB flash disk

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Mon Jul 12 10:04:00 CEST 2004

Zdravo!

Presnji teden sem se ukvarjal z USB flash diskom. Uspelom mi ga je "formatirati"
in priklopiti tudi preko automount-a. Vnos v /etc/auto.misc je

flash           -fstype=msdos,sync,gid=usb,umask=002    :/dev/sda1

Dokler nisem uporabil opcije gid=usb in nisem bil v tej skupni, nisem imel dovoljenja
za priklop.

Nisem pa zadovoljen z datotecni sistemom fat32. Ta mi omogoca imena datotek le na 8 znakov
in vse je tudi executable. Vem, da win dat. sistemi itak ne poznajo kaj je exec in kaj ne.
Ali lahko uporabim za flash disk tudi NTFS? Msilim, da ta omogoca daljsa imena. Ali to drzi?

Ali bi lahko uporabil kar ext3 in ta kljuc uporabljal tudi pod winsi oz. ali winsi poznajo
ta dat. sistem?

Hvala

--
Lep pozdrav / With regards,