Apache2

Simon Striker simon at schtriker.net
Sat Jul 10 18:50:09 CEST 2004

Zivijo!

Danes sem presel iz Apache1.3 na verzijo Apache2. Pri prejsnji verziji
Apacha sem upsesno uporabljal datoteki .htaccess in .htpasswd za
zascito dolocenih datotek.

Pri verziji Apache2 pa sem naletel na tezavo: datoteka, ki jo hocem
zascititi z geslom se ne pokaze na spletu in postopek avtentikacije me
sploh ne vprasa po uporabniskem imenu in geslu.

V httpd.conf (sedaj sem vsebino .htaccessa vnesel kar v httpd.conf) imam:

<Directory "/home/httpd/html/utrinki/mareda">
AuthType Basic
AuthName "By Invitation Only"
AuthUserFile /usr/local/apache2/passwd/passwords
AuthGroupFile /usr/local/apache2/passwd/groups
Require group mareda
</Directory>

Zanima me, ali morda kdo ve, kje je tezava in kako se jo odpravi?

Za odgovore in nasvete se ze v naprej zahvaljujem!

Simon

Simon Striker
Rusjanov trg 2
1000 Ljubljana      +38641473856