Zvocna kartica

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Mon Jan 19 16:20:55 CET 2004

Lep pozdrav!

Pred kratkim sem skuril maticno plosco, zato sem jo moral zamenjat in
dobil novo. Problem: Zvocna kartica ne dela.
Je ena tistih zvezdniskih, ki so zintegrirane na mat. plosco. Maticna
plosca KX18D PRo  (- po mojem tudi je PRO)
ima gor (po dolgih mukaj googlanja) zintegrirano Realtek ALC650 zvocno
kartico. Prirocnik tudi pravi,
da se da nastavit ac97 Audio opcije. Po mojem bi bil pravi driver torej
ac97. Pa mi iz ne vem kaksnih razlogov ne dela.
Na staneh OSS in ALSA te kartice ni tocno napisane, samo oss pravi, da
vse ac97 zintegrirane kartice naj bi delovale.

Modules conf imam nastavljen kot:
### soundcard configuration
# card settings
#options snd-via686 snd_ac97_clock=48000 snd_enable=1 snd_index=0
#options snd snd_cards_limit=1 snd_major=116
alias snd-card-0 ac97 #ad1848

# ALSA portion
alias char-major-116 snd

# OSS/Free portion
alias char-major-14 soundcore
alias sound-slot-0 snd-card-0

# card #1
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss

Ali mi lahko pomaga kaj narediti. Ko hocem kaj zaigrati ponavadi napise:
insmod sound-service-0-3 failed

Torej, ima kdo kaksno idejo, kako usposobit zgoraj omenjeno kartico in
ali je modules.conf vsaj priblizno prav nastiman?

Pozdrav, Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch
Mail 2: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Homepage: valjhun.fmf.uni-lj.si/~brumen