link na exe, varnost

Peter Kumse peterk at flextronics.si
Mon Jan 19 14:01:20 CET 2004

Ni problem v izvajanju tega specificnega programa, zanj namrec tocno ves
kaj pocne. Problem pri varnosti so ostale internetne strani.

V primeru da uporabljas za to internet explorer ti predlagam da si
odpres stran in v desnem spodnjem kotu pogledas ce ti pise "local
intranet". Ce je temu tako moras samo prirediti nastavitve za local
intranet security. Fino bi bilo da te browser vprasa kaj tocno hoces
naredit z datoteko.

Kar se pa varnega poganjanja tice ti pa lahko bolj malo pomagam, razlike
v poganjanju programa tako ali pa prek shareanega direktorija (se pravi
\\masina\share\program.exe) namrec ni.

Edina varnost ki si jo lahko tu zagotovis je da tocno ves kaj poganjas
(in kdo to poganja).

lp

PS: Sem dal se lugos listo v CC.

--