[LUGOS] Zvocna kartica

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.eu.org
Mon Jan 19 17:01:40 CET 2004

Nisem nic( pogledal za tvojo kartico, ampak sodec( po errorju, kernelu ne
usper naložit modula snd-pcm-oss, za katerega je definiran alias
sound-service-0-3

Imaš pravilno skompajlane alsa driverje? (vklopljeno emulacijo oss
drajverjev?)

Zamenjan v modules.conf:
alias snd-card-0 ac97

alias snd-card-0 snd-intel8x0