[LUGOS] Izvedba programa preko linka na internet strani

Peter Kumse peterk at flextronics.si
Mon Jan 19 12:37:03 CET 2004

Ce mislis na strani naredit link v smislu <a
href="programi/program.exe">Program</a> moras samo na Windows masini
dolocit varnostne nastavitve da dovolis poganjat programe (iz lokalnega
omrezja). Problem pri tem je seveda varnost, se posebej ce uporabljas
Internet Explorer. Ce mu bos dolocil da naj program avtomatsko zazene si
odpres racunalnik za vse mozne viruse in exploite na svetu.

lp