[LUGOS] Cel kup tezav

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Sat Jan 10 03:27:38 CET 2004

On Fri, 9 Jan 2004 08:29:12 +0100
Gregor Gorjanc <gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si> wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Danes zjutraj sem tako lepo vstal in sel na siht. Ko sem postavil svojega
> prenosnika gor se je zacelo sranje.
>
> Kaj za eno tezavo imam to? Ali sem imel kaksen vdor pa ga ndim? Kaj narobe
> z diskom?

Kater notebook, kater disk (kaj pravi hdparm o njem), kater kernel?

Se ne tako dolgo nazaj se je na notebookih dogajalo, da je disk lagal
sistemu o stanju njegovega cachea ... sistem je nekaj pisal po disku, disk
je rekel "ok, imam to shranjeno" pa ni imel (samo v  cacheu), sistem je
rekel ok .. pol si ugasnil masino in je izpuhtelo ti za velikost disk cachea
podatkov.

malo googlaj po kernel mailing listi, je bilo precej debate na to temo.

ugotovili so celo, da hdparm -W 0 ne pomaga vedno, saj nekateri diski lazejo
o write cacheu z namenom dosegat boljse performance na benchmarkih. yay.

--

Jure Pečar